Salgsbetingelser

Selger er Nordic Fortuna AS, Karenslyst Allé 9, 0278 Oslo. Tlf. 476 25 189. Organisasjonsnummer 922 927 154 www.bellybliss.no // post@bellybliss.no.

Du må være minst 18 år for å kunne inngå abonnement på BellyBliss.

Vi har ingen bindingstid eller krav til minstekjøp.

Abonnementsbetingelser

Løpende abonnement vil automatisk fornye seg ved hver levering i den frekvens og med det antall enheter av produkt du har valgt.

Vær oppmerksom på at avtalt beløp trekkes automatisk fra den konto du har oppgitt inntil du gjør endringer via – din konto –  eller avslutter denne tjenesten. Ønsker du å foreta endringer kan du også kontakte oss på  e-post (post@bellybliss.no) eller via vår kundetelefon: 476 25 189

  • Ved bestilling av BellyBliss-abonnement får du produkt (er) tilsendt hver 6. uke. Hvert glass inneholder kapsler nok til de neste to månedene.
  • Hvis du har bestilt 1. glass (for deg) Får du 1. glass tilsendt innen hver 6. uke. Hvis du har bestilt 2 glass (for deg og din partner) sender vi deg 2 glass innen hver 6. uke. Hvis du har bestilt 3 glass (familiepakken) sender vi deg 3 glass innen hver 6. uke.             
  • Vi har ingen bindingstid eller krav til minstekjøp. Du kan når som helst endre eller si opp abonnementet innen 24 timer før neste ordinære forsendelse.

* Våre introduksjonstilbud og rabattkoder gjelder kun 1 gang pr husstand.

Bestilling
Du mottar en ordrebekreftelse pr e-post med all informasjon. I tillegg mottar du en e-post med informasjon etterhvert som ordren behandles hos oss.

Oppsigelse Oppsigelse av abonnementet gjelder fra og med neste forsendelse. Oppsigelse må meldes senest 24 timer før neste ordinære forsendelse. Sies abonnementet opp senere enn dette og etter at varen er sendt fra oss, forplikter du deg til å motta og betale for denne leveringen.

Generelt
Vi sender alle pakker med HeltHjem. Normalt sender vi varene 1-3 virkedager etter bestilling. Avhengig av når du bestiller og hvor du bor, må du derfor regne med at du har bestillingen din etter 3-6 virkedager. Vi leverer i hele Norge utenom Svalbard, Jan Mayen og Bjørnøya. For forsendelser utenfor Norge, ta kontakt på post@bellybliss.no.

Forsendelse
Varene sendes med HeltHjem. Pakken din blir levert på dørmatten eller i postkassen din, avhengig av hva slags type bolig og nabolag du bor i. Sjekk derfor at adressen du har oppgitt er riktig, og sjekk både postkassen og dørmatten. For mer informasjon angående forsendelser, besøk helthjem.no.

Fraktpriser
Vi tilbyr gratis frakt på alle forsendelser. Vi ser oss imidlertid nødt til å belaste deg den reelle fraktkostnaden for returfrakt og for eventuell ny forsendelse.

Kjøpsbetingelser

Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av varer fra nettbutikken. Kundens ordrebekreftelse/bestilling utgjør sammen med disse betingelser det samlede avtalegrunnlaget for handelen. 

Betingelser her gjelder kun for salg i Norge. Kunder utenfor dette området må henvende seg til oss pr. e-post eller telefon. Salg til forbrukere er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven og  angrerettsloven. Vi er ansvarlig for transaksjoner via betalingskort gjennom nettsiden.

Priser
Prisene inkluderer 15% moms (næringsmidler). Dersom momsen, skatter eller andre avgifter endres vil våre priser endres tilsvarende.

Betaling

Betaling for abonnement gjøres ved gjentakende betaling. Du kan velge å betale med bankort eller faktura. Betalingsfrekvens og størrelsen på beløpet beror på hvilket type abonnement du har valgt. Se under for informasjon om de ulike betalingsmetodene.

Manglende betaling/ retur

Manglende betaling eller retur av produktet anses ikke som en oppsigelse. Hvis du ikke har sagt opp abonnementet og vi ikke har mottatt betaling fra deg, vil du bli belastet for de periodene du har mottatt produktet.  

Kortbetaling

Kortbetaling gjennomføres ved automatiske trekk fra det kortet du har oppgitt. Betalingsløsningen håndteres av Klarna, som er en av europas største banker, kjent for enkle, sikre, og smidige betalingsløsninger på nett. Du har full oversikt over alle dine ordre via – min side –

Faktura

Når du velger å betale med faktura, tilbyr vi deg å betale innen 14 dager. Klarna Bank AB («Klarna») vil overta betalingskravet fra BellyBliss.no. Klarna vil sende deg betalingsinstruksjoner, slik at du kan betale direkte til Klarna.

Angrerett

Iht angrerettloven er det kun returrett på abonnementets første leveranse. De neste leveransene du mottar er identiske med den første og det er derfor ikke returrett på de varene du mottar etter første levering. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende må produktet returneres til oss i samme mengde og stand som du mottok det. Dersom du vil benytte deg av angreretten eller har spørsmål i den forbindelse, bes du ta kontakt med kundeservice. Merk at ved benyttelse av angreretten må du selv bære returkostnaden. Info om angrerett og angrerettskjema finner du her:

Reklamasjon

Du har full reklamasjonsrett etter gjeldende lover. Har varen blitt skadet under transporten, eller har feil eller mangler, må du kontakte kundeservice innen rimelig tid og maks 2 måneder etter at feilen ble oppdaget.

Force majeure

Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for oss å oppfylle sine forpliktelser i denne avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Som Force Majeure egnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet.

Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrivefeil og ukorrekt lagerstatus kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Oppsigelse av abonnementet gjelder fra og med neste forsendelse. Oppsigelse må meldes senest 24 timer før neste ordinære forsendelse. Sies abonnementet opp senere enn dette og etter at varen er sendt fra oss, forplikter du deg til å motta og betale for denne leveringen.

Du kan endre eller si opp abonnementet ved å enten kontakte kundeservice på telefon 476 25 189 (man-fre kl.09-16) eller du kan fritt gå inn å gjøre endringer på ditt abonnement via – min side –