Bestill

Salgsbetingelser

Selger er BellyBliss AS, Karl Johans gate 20, 0159 Oslo. Tlf. 476 25 189. Organisasjonsnummer 916 685 610. www.bellybliss.no // post@bellybliss.no.

Du må være minst 18 år for å kunne inngå abonnement på BellyBliss.

Vi har ingen bindingstid eller krav til minstekjøp.

Abonnementsbetingelser

Løpende abonnement vil automatisk fornye seg ved hver levering i den frekvens og med det antall enheter av produkt du har valgt.

Vær oppmerksom på at avtalt beløp trekkes automatisk fra den konto du har oppgitt inntil du gjør endringer via - din konto -  eller avslutter denne tjenesten. Ønsker du å foreta endringer kan du også kontakte oss på  e-post (post@bellybliss.no) eller via vår kundetelefon: 476 25 189

  • Ved bestilling av BellyBliss-abonnement får produkt (er) tilsendt innen hver 2. måned. Hvert glass inneholder kapsler nok til de neste to månedene.
  • Hvis du har bestilt 1. glass (for deg) Får du 1. glass tilsendt innen hver 2. måned. Hvis du har bestilt 2 glass (for deg og din partner) sender vi deg 2 glass innen hver 2. måned. Hvis du har bestilt 3 glass (familiepakken) sender vi deg 3 glass innen hver 2. måned.                                   
  • Vi har ingen bindingstid eller krav til minstekjøp. Du kan når som helst endre eller si opp abonnementet innen 1 uke før neste ordinære forsendelse.

* Våre introduksjonstilbud og rabattkoder gjelder kun 1 gang pr husstand.

Bestilling
Du mottar en ordrebekreftelse pr e-post med all informasjon. I tillegg mottar du en e-post med informasjon etterhvert som ordren behandles hos oss.

Oppsigelse

Oppsigelse av abonnementet gjelder fra og med neste forsendelse. Oppsigelse må meldes senest én uke før neste ordinære forsendelse. Sies abonnementet opp senere enn dette og etter at varen er sendt fra oss, forplikter du deg til å motta og betale for denne leveringen.

Generelt
Vi sender alle pakker med Posten Norge AS. For å spare miljøet og for å holde prisene nede, gjenbruker vi mange av våre esker. Normalt sender vi varene 1-3 virkedager etter bestilling. Avhengig av når du bestiller og hvor du bor, må du derfor regne med at du har bestillingen din etter 4-8 virkedager. Vi leverer i hele Norge utenom Svalbard, Jan Mayen og Bjørnøya. Vi har desverre ikke anledning til å sende pakker til land utenfor Norge.

Forsendelse
Varene sendes med Posten direkte til din postadresse som vanlig brevpost og ihht Postens standard leveringsbetingelser innen én uke fra mottatt bestilling. Dersom pakken får plass i postkassen vil den bli forsøkt levert der, hvis ikke, vil du motta en hentemelding fra posten. Husk at Posten har 14 dagers hentefrist på pakker.

Fraktpriser
Vi tilbyr gratis frakt på alle forsendelser. Vi ser oss imidlertid nødt til å belaste deg den reelle fraktkostnaden for returfrakt og for eventuell ny forsendelse.

Kjøpsbetingelser

Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av varer fra nettbutikken. Kundens ordrebekreftelse/bestilling utgjør sammen med disse betingelser det samlede avtalegrunnlaget for handelen. 

Betingelser her gjelder kun for salg i Norge. Kunder utenfor dette området må henvende seg til oss pr. e-post eller telefon. Salg til forbrukere er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven og  angrerettsloven. Vi er ansvarlig for transaksjoner via betalingskort gjennom nettsiden.

Priser
Prisene inkluderer 15% moms (næringsmidler). Dersom momsen, skatter eller andre avgifter endres vil våre priser endres tilsvarende.

 

Betaling

Betaling for abonnement gjøres ved gjentakende forskuddsbetaling, med mindre annet er spesifisert. Betalingsfrekvens og størrelsen på beløpet beror på hvilket type abonnement du har valgt. Se under for informasjon om de ulike betalingsmetodene.

Ved fakturapurring påløper et gebyr (64,-). Forsendelsene blir stoppet hvis innbetaling ikke er mottatt innen rimelig tid etter forfall.

Manglende betaling/ retur

Manglende betaling eller retur av produktet anses ikke som en oppsigelse. Hvis du ikke har sagt opp abonnementet og vi ikke har mottatt betaling fra deg, vil du få tilsendt faktura (er) for de periodene du har mottatt produktet.  

Kortbetaling

Kortbetaling gjennomføres ved automatiske trekk fra det kortet du har oppgitt. Betalingsløsningen håndteres av STRIPE, som er stor internasjonal annerkjent betalingsleverandør av sikre betalingsløsninger på nett. Du har full oversikt over dine alle dine ordre via - din konto -

Angrerett

Iht angrerettloven er det kun returrett på abonnementets første leveranse. De neste leveransene du mottar er identiske med den første og det er derfor ikke returrett på de varene du mottar etter første levering. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende må produktet returneres til oss i samme mengde og stand som du mottok det. Dersom du vil benytte deg av angreretten eller har spørsmål i den forbindelse, bes du ta kontakt med kundeservice. Merk at ved benyttelse av angreretten må du selv bære returkostnaden. Info om angrerett og angrerettskjema finner du her:

Reklamasjon

Du har full reklamasjonsrett etter gjeldende lover. Har varen blitt skadet under transporten, eller har feil eller mangler, må du kontakte kundeservice innen rimelig tid og maks 2 måneder etter at feilen ble oppdaget.

Force majeure

Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for oss å oppfylle sine forpliktelser i denne avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Som Force Majeure egnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet.

Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrivefeil og ukorrekt lagerstatus kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Oppsigelse av abonnementet gjelder fra og med neste forsendelse. Oppsigelse må meldes senest én uke før neste ordinære forsendelse. Sies abonnementet opp senere enn dette og etter at varen er sendt fra oss, forplikter du deg til å motta og betale for denne leveringen.

Du kan endre eller si opp abonnementet ved å enten kontakte kundeservice på telefon 476 25 189 (man-fre kl.09-16) eller du kan fritt gå inn å gjøre endringer på ditt abonnement via nettsiden:

  1. Gå inn på bellybliss.no og velg alternativet  «opprett konto»  (det står øverst i høyre hjørnet på forsiden)
  2. Legg inn ditt navn, epost og ønsket passord, du vil deretter motta en automatisk mail fra oss der du må verifisere kontoen
  3. Du kan nå logge deg inn å se dine tidligere bestillinger, gjøre endringer, hoppe over bestillinger, fremskynde bestillinger etc.

Våre utsalgssteder og samarbeidspartnere