Salgsbetingelser

Generelt
Vi sender alle pakker med Posten Norge AS. For å spare miljøet og for å holde prisene nede, gjenbruker vi mange av våre esker. Normalt sender vi varene 1-3 virkedager etter bestilling. Avhengig av når du bestiller og hvor du bor, må du derfor regne med at du har bestillingen din etter 4-8 virkedager. Vi leverer i hele Norge utenom Svalbard, Jan Mayen og Bjørnøya. Vi har desverre ikke anledning til å sende pakker til land utenfor Norge.

Forsendelse
Varene sendes med Posten direkte til din postadresse som vanlig brevpost og ihht Postens standard leveringsbetingelser innen én uke fra mottatt bestilling. Dersom pakken får plass i postkassen vil den bli forsøkt levert der, hvis ikke, vil du motta en hentemelding fra posten. Husk at Posten har 14 dagers hentefrist på pakker.

Fraktpriser
Vi tilbyr gratis frakt på alle forsendelser. Vi ser oss imidlertid nødt til å belaste deg den reelle fraktkostnaden for returfrakt og for eventuell ny forsendelse.

Kjøpsbetingelser

Betaling og retur
Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av varer fra nettbutikken. Kundens ordrebekreftelse/bestilling utgjør sammen med disse betingelser det samlede avtalegrunnlaget for handelen. 

Betingelser her gjelder kun for salg i Norge. Kunder utenfor dette området må henvende seg til oss pr. e-post eller telefon. Salg til forbrukere er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven og  angrerettsloven. Vi er ansvarlig for transaksjoner via evt. betalingskort gjennom nettsiden.

Priser
Prisene inkluderer 15% moms (næringsmidler). Dersom momsen, skatter eller andre avgifter endres vil våre priser endres tilsvarende.

Bestilling
Du mottar en ordrebekreftelse pr e-mail med all informasjon. I tillegg mottar du en e-mail med informasjon etterhvert som ordren behandles hos oss.

Abonnementsbetingelser

  • Ved bestilling av BellyBliss-abonnement får 1 glass tilsendt hver 2. måned. Hvert glass inneholder kapsler nok til de neste to månedene.
  • Hvis du har bestilt 1. glass per 2. måned (for deg) Får du 1. glass hver andre måned. Hvis du har bestilt 2 glass (for deg og din partner) sender vi deg 2 glass hver andre måned. Hvis du har bestilt 3 glass (familiepakken) sender vi deg 3 glass hver andre måned.                   
  • Vi har ingen bindingstid eller krav til minstekjøp. Du kan når som helst endre eller si opp abonnementet

* Våre introduksjonstilbud og rabattkoder gjelder kun 1 gang pr husstand.

Oppsigelse av abonnementet gjelder fra og med neste forsendelse. Oppsigelse må meldes senest én uke før neste ordinære forsendelse. Sies abonnementet opp senere enn dette og etter at varen er sendt fra oss, forplikter du deg til å motta og betale for denne leveringen.

 Angrerett

Iht angrerettloven er det kun returrett på abonnementets første leveranse. De neste leveransene du mottar er identiske med den første og det er derfor ikke returrett på de varene du mottar etter første levering. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende må produktet returneres til oss i samme mengde og stand som du mottok det. Dersom du vil benytte deg av angreretten eller har spørsmål i den forbindelse, bes du ta kontakt med kundeservice. Merk at ved benyttelse av angreretten må du selv bære returkostnaden. Info om angrerett og angrerettskjema finner du her:

Reklamasjon

Du har full reklamasjonsrett etter gjeldende lover. Har varen blitt skadet under transporten, eller har feil eller mangler, må du kontakte kundeservice innen rimelig tid og maks 2 måneder etter at feilen ble oppdaget.

Force majeure

Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for oss å oppfylle sine forpliktelser i denne avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Som Force Majeure egnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet.

Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrivefeil og ukorrekt lagerstatus kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Oppsigelse av abonnementet gjelder fra og med neste forsendelse. Oppsigelse må meldes senest én uke før neste ordinære forsendelse. Sies abonnementet opp senere enn dette og etter at varen er sendt fra oss, forplikter du deg til å motta og betale for denne leveringen.

Du kan endre eller si opp abonnementet ved å enten kontakte kundeservice på telefon 476 25 189 (man-fre kl.09-16) eller du kan fritt gå inn å gjøre endringer på ditt abonnement via nettsiden:

  1. Gå inn på bellybliss.no og velg alternativet  «opprett konto»  (det står øverst i høyre hjørnet på forsiden)
  2. Legg inn ditt navn, epost og ønsket passord, du vil deretter motta en automatisk mail fra oss der du må verifisere kontoen
  3. Du kan nå logge deg inn å se dine tidligere bestillinger, gjøre endringer, hoppe over bestillinger, fremskynde bestillinger etc.